קבלן שיפוצים באשקלון - קובי שיקלי 053-5-844-944

איך לבחור קבלן שיפוצים

קבלן שיפוצים אשקלון

 

3 כללי זהב לבחירת קבלן שיפוצים אמין מקצועי ואיכותי

אחת השאלות שחוזרת על עצמה שוב ושוב היא ״איך בוחרים קבלן שיפוצים?״

יש המון סיפורים על קבלנים שברחו באמצע העבודה או כאלה שהתחילו אבל לא סיימו, או על קבלנים שרמת העבודה שלהם נמוכה.  אז איך בכל זאת תבחרו קבלן שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונכם ולאילו דברים כדאי שתשימו לב עוד בשלבי החיפוש?

 השתמשו בחוש הבילוש שלכם

מצאתם קבלן אבל אתם לא בטוחים לגביו? הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי לבדוק אותו:

  • היכנסו לרשתות החברתיות וחפשו אותו שם. בדקו מה אומרים עליו, אבל לא תגובות כמו ״תותח״, ״אלוף״ וכדומה אלא ביקורות ענייניות ומפורטות. בדקו מה הוא מעלה, האם הוא מציג תמונות של בתים שהוא עשה? האם הוא עקבי? האם הוא מתייג לקוחות? אם אתם רואים פעילות חיובית זה סימן טוב. אבל שימו לב, אם אין לקבלן עמוד עסקי, זה עדיין לא אומר שהוא לא קבלן טוב. אולי פשוט אין לו זמן, ידע או יכולת לעשות את זה. לכן זה רק עוד משהו שתוכלו לשים לב אליו ולא העיקר.
  • לכו לראות עבודה שעשה. לפני שאתם עומדים לסגור עסקה עם הקבלן שבחרתם, לכו לראות את העבודה שלו במו עיניכם. אם אתם עומדים לרצף או לשפץ את המקלחת, לכו לראות את אותה סוג עבודה בבתים שבהם הוא עבד. באותה ההזדמנות שימו לב, איך מקבלים אותו בעלי הבית, האם יש אווירה טובה או מתוחה? בסיום הביקור תוכלו לשאול את בעלי הבית האם הם מרוצים ואם לא נעים לכם לעשות זאת ליד הקבלן, עשו זאת טלפונית לאחר הביקור.
  • השתמשו באינטואיציה שלכם. לסמוך על תחושת הבטן זה אולי לא מדעי, אבל עובד. אם משהו לא יושב לכם טוב, אם אתם לא מרגישים תחושה חיובית מהקבלן, אם קשה לכם להשיג אותו או שהוא קובע אתכם ולא מגיע ומתרץ זאת אחר כך בתירוצים שונים, וותרו עליו וחפשו אחר. סמכו על התחושה שלכם ולכו איתה.

 

  1. עדיף קבלן אחד שינצח על כל העבודה מאשר לפצל לכמה קבלנים?

לעיתים יש לאנשים תחושה שאם תפצלו את העבודות, זה יוזיל לכם את השיפוץ. אז זהו, שלא! ברוב המקרים כשיש כמה קבלנים באותו הבית, אף אחד לא לוקח אחריות כוללת ומה שיכול לקרות זה מצב שכתהיה תקלה (ובדרך כלל זה משהו בלתי נמנע בזמן שיפוץ), כל בעל מקצוע יפיל את האחריות על בעל המקצוע האחר. כשיש קבלן אחד שאחראי על העבודה, האחריות היא עליו.

קבלן אחד הוא האחראי היחידי על כל העבודה ובמקרה הצורך תוכלו לבוא רק אליו בטענות או דרישות!

 

  1. אל תעבדו עם קבלן שאינו קבלן רשום!

׳קבלן רשום׳ הוא הדרך של הממשלה לפקח על ענף הבניה והשיפוצים ולייצר בידול בין קבלנים מורשים לבין כאלה שאינם. ׳קבלן רשום׳ הוא בעל מקצוע מנוסה, מורשה ומוכר שתוכלו לסמוך עליו.

איך בודקים שהקבלן הוא רשום?

ניתן לבקש מהקבלן תעודת ׳קבלן רשום׳ שמונפקת לו בכל שנתיים. בדקו שהשם והמספר המופיע על גבי התעודה זהה לשמו ולתעודת הזהות שלו.

אפשר לחפש את שמו באתר רשם הקבלנים במשרד השיכון כאן

איך לבדוק שהקבלן הוא קבלן רשום

 

 

השאר תגובה





Call Now Button
שנה גודל פונט
ניגודיות